Termékek

A folyamatinformatika eszköztára igen gazdag. A technológiai fejlődés nemcsak átalakítja az üzleti életet, de megoldásokat is kínál az előállt új helyzetek kezelésére. Méghozzá izgalmas, kézreálló, kényelmes megoldásokat! Letűnőben van a rugalmatlan, nagy rendszerek kora: végre elfelejtheti a hosszadalmas és drága egyedi fejlesztéseket. Jöttek új, nagyon komoly eszközök, amikkel magasabb szintekre emelheti vállalatának meglévő rendszereit. Ez a trend felértékeli a vállalati adatvagyon jelentőségét, és egyre jobban kibontja a benne rejlő lehetőségeket — miközben az új technológia egyre inkább kihasználja a gyors adatátvitel előnyeit a mobilitás és csoportmunka terén. 

 

K2 Business Applications

A K2 a folyamatinformatika svájcibicskája. Egyszerű eszközei lehetővé teszik, hogy még akár különösebb technológiai háttér nélküli cégek is könnyen automatizálhassák folyamataikat, egyszerűsítsék működésüket, és agilisek maradjanak. Jól felszerelt vállalatoknál a K2 beépül a meglévő rendszerekbe, és megszabadítja Önt a nehézkes BPM-fejlesztésektől. A K2 szoftvermegoldásaival minden vállalatméretben elérhető a kívánt agilitás. 

# Ismerje meg a K2-t, kellemes meglepetés lesz!

K2identity_4C_RGB

MS Office 365

A felhőbe költöztetett Office fontos lépés a teljes vállalati mobilitás és az integrált csoportmunka irányába. Minden dokumentum és sablon minden eszközről és operációs rendszerről, bármikor online elérhető. Az alkalmazások mindig frissek, nincsenek beruházási és skálázási problémák. Az O365 értelemszerűen jól illeszkedik az MS-környezetbe, magas szinten támogatja a közös munkát.

# Mit nyerhet az Office365-tel?

office365cloudlogo

SharePoint

Az ismert és bevált csoportmunka-platform immár a felhőből is elérhető szolgáltatásként. A hozzá kapcsolódó, letölthető alkalmazások elképesztő rugalmasságot kínálnak: az üzlet igényelte új szolgáltatásokat az IT gyakorlatilag gombnyomásra, fejlesztési és beruházási költség nélkül is megvalósíthatja. A K2-vel és az O365-tel kiegészülve a SP kifogástalan megoldás még óriásvállalatok számára is.

# Nézzen körül itt, hogy átlássa a lehetőségeket!

splogo1 

CARISMA operatív kockázatmenedzsment

Az üzletmenetet megakasztó kisebb-nagyobb hibák mindenhol előfordulnak, de a küldetéskritikus folyamatok leállása a legtöbb vállalatnál elfogadhatatlan károkat okoz. Az üzletmenet-folytonosság fenntartására, a tartalékeljárások, katasztrófatervek tervezéséhez és frissen tartásához a CARISMA operatív kockázatmenedzsment rendszert ajánljuk.

Tudjon meg többet a Carisma rendszerről!

carisma-logo

Mobileszköz-menedzsment megoldások

Az adatbiztonsági elvárások miatt minden vállalat megoldást kell találjon mobileszközeinek központi felügyeletére és üzemeltetésére. Sok szállító kínál erre alkalmas rendszereket, ezek közül az Ön vállalati környezetéhez és funkcionális elvárásaihoz legjobban igazodót választjuk ki. A rendelkezésre álló megoldások alapvetően a következő fő szolgáltatásokat biztosítják az Ön számára:

  • központi mobileszköz-leltár
  • központi kezelés webes felületen
  • központi konfiguráció
  • eszközök kezelése házirendekkel, csoportok készítése
  • távoli vezérlés
  • eszközök adatainak teljes vagy szelektív törlése
  • eszközök földrajzi helyzetének lokalizálása, nyomon követése
  • üzenet küldése a konzolról (SMS, email, OS rendszer pop-up üzenet)
  • funkciók, szolgáltatások tiltása
  • vállalati és személyes felület elkülönítése
  • egyedi biztonságos alkalmazások
  • vírusvédelem
MDM03