top of page

Üzleti probléma

A Biotia olyan webalapú kliensportált keresett, amely képes kezelni a nagymértékű adatterhelést és a DNS-szekvenáláshoz szükséges betegminták mennyiségét, valamint támogatást nyújt a COVID–19 járvány leküzdésében.

 


Megoldás

A Biotia Inc. számára az Abesse egy komplex, felhőalapú ügyfélportált fejlesztett ki, amely a DNS-szekvenálási alapú diagnosztikai és kutatási szolgáltatások teljes folyamatát támogatja. A rendszer natív Azure felhő infrastruktúrán fut, Terraform-alapú infrastruktúra-kódolással, amely lehetővé teszi a gyors újratelepítést és skálázhatóságot.


A portál többféle felhasználói szerepkört támogat (orvos, beteg, kutató, adminisztrátor), és minden szerepkörhöz testreszabott funkciók és jogosultságok tartoznak. A rendszer képes kezelni a teljes megrendelési folyamatot, beleértve a betegregisztrációt, biztosítási adatok kezelését, online fizetést Stripe-on keresztül, valamint a DocuSign integráción keresztül történő beleegyező nyilatkozatok aláírását.


A megoldás egyik kulcseleme az Abesse saját fejlesztői keretrendszere, a Rappid volt, amely lehetővé tette az üzleti alkalmazások gyors és hatékony fejlesztését. A portál funkcionalitása kiterjedt a DNS-minták feltöltésére, a vizsgálati eredmények megtekintésére, testreszabható riportgenerálásra, valamint a cloud storage szolgáltatásokkal való integrációra (Google Drive, Azure, AWS, Dropbox).

 

Eredmények

A portál bevezetésével a Biotia jelentős működési hatékonyságot ért el. A rendszer képes napi szinten több száz tesztet kezelni, automatikusan szinkronizálni a külső rendszerekkel, biztosítani a klinikai riportok generálását és elérhetőségét a felhasználók számára. A riportgenerálás automatizálása révén a manuális beavatkozások száma minimálisra csökkent, a hibák száma jelentősen visszaesett, és a riportok elérhetősége gyorsabbá vált.


A rendszer audit trail funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi az adminisztrátorok számára a változások nyomon követését, valamint fejlett jogosultságkezelést biztosít. A portál megfelel a HIPAA és HL7 szabványoknak, és napi szinten automatikusan generálja a COVID-tesztekhez kapcsolódó ECLRS-jelentéseket a New York állam egészségügyi hatóságai felé.


A felhasználói élményt tovább növeli a kétfaktoros hitelesítés, a személyre szabható e-mail értesítések, valamint a többféle fizetési és riportformátum támogatása.

Iparág

Szolgáltatás

Technológia

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

5-10e felhasználó/nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

5-10e felhasználó/nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

A Biotia Inc. egy New York-i székhelyű MedTech startup, amely DNS-szekvenálási technológiát és saját fejlesztésű mesterséges intelligencia alapú szoftvert alkalmaz a veszélyes mikroorganizmusok és az antimikrobiális rezisztencia azonosítására. A vállalat célja, hogy klinikusok és kutatók számára olyan eszközöket biztosítson, amelyekkel javíthatják a betegek személyre szabott kezelését és optimalizálhatják az egészségügyi eredményeket.

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

x felhasználó / nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

Biotech ügyfélportál

Rapid fejlesztés COVID járvány alatt

Egyéb referenciáink

Wizzair.com a biztonságos portál

DevSecOps automatizált környezet

E.ON beszerzési portál

MS Power Platform nagyvállalati környezetben

E.ON digitális ügyfélportál

Önkiszolgáló műszaki ügyintézés

  • 1. oldal
bottom of page