top of page

Üzleti probléma

A Biotia olyan webalapú kliensportált keresett, amely képes kezelni a nagymértékű adatterhelést és a DNS-szekvenáláshoz szükséges betegminták mennyiségét, valamint támogatást nyújt a COVID–19 járvány leküzdésében.

 


Megoldás

A Biotia Inc. számára az Abesse egy komplex, felhőalapú ügyfélportált fejlesztett ki, amely a DNS-szekvenálási alapú diagnosztikai és kutatási szolgáltatások teljes folyamatát támogatja. A rendszer natív Azure felhő infrastruktúrán fut, Terraform-alapú infrastruktúra-kódolással, amely lehetővé teszi a gyors újratelepítést és skálázhatóságot.


A portál többféle felhasználói szerepkört támogat (orvos, beteg, kutató, adminisztrátor), és minden szerepkörhöz testreszabott funkciók és jogosultságok tartoznak. A rendszer képes kezelni a teljes megrendelési folyamatot, beleértve a betegregisztrációt, biztosítási adatok kezelését, online fizetést Stripe-on keresztül, valamint a DocuSign integráción keresztül történő beleegyező nyilatkozatok aláírását.


A megoldás egyik kulcseleme az Abesse saját fejlesztői keretrendszere, a Rappid volt, amely lehetővé tette az üzleti alkalmazások gyors és hatékony fejlesztését. A portál funkcionalitása kiterjedt a DNS-minták feltöltésére, a vizsgálati eredmények megtekintésére, testreszabható riportgenerálásra, valamint a cloud storage szolgáltatásokkal való integrációra (Google Drive, Azure, AWS, Dropbox).

 

Eredmények

A portál bevezetésével a Biotia jelentős működési hatékonyságot ért el. A rendszer képes napi szinten több száz tesztet kezelni, automatikusan szinkronizálni a külső rendszerekkel, biztosítani a klinikai riportok generálását és elérhetőségét a felhasználók számára. A riportgenerálás automatizálása révén a manuális beavatkozások száma minimálisra csökkent, a hibák száma jelentősen visszaesett, és a riportok elérhetősége gyorsabbá vált.


A rendszer audit trail funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi az adminisztrátorok számára a változások nyomon követését, valamint fejlett jogosultságkezelést biztosít. A portál megfelel a HIPAA és HL7 szabványoknak, és napi szinten automatikusan generálja a COVID-tesztekhez kapcsolódó ECLRS-jelentéseket a New York állam egészségügyi hatóságai felé.


A felhasználói élményt tovább növeli a kétfaktoros hitelesítés, a személyre szabható e-mail értesítések, valamint a többféle fizetési és riportformátum támogatása.

Iparág

Szolgáltatás

Technológia

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

5-10e felhasználó/nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

5-10e felhasználó/nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

A Biotia Inc. egy New York-i székhelyű MedTech startup, amely DNS-szekvenálási technológiát és saját fejlesztésű mesterséges intelligencia alapú szoftvert alkalmaz a veszélyes mikroorganizmusok és az antimikrobiális rezisztencia azonosítására. A vállalat célja, hogy klinikusok és kutatók számára olyan eszközöket biztosítson, amelyekkel javíthatják a betegek személyre szabott kezelését és optimalizálhatják az egészségügyi eredményeket.

Automatizált

folyamatok

maximális hatékonyság

x felhasználó / nap

terhelés

megbízhatóság kiszolgálása

Teljeskörű partner

kiszolgálás

kiemelkedő ügyfélélmény

Biotech ügyfélportál

Rapid fejlesztés COVID járvány alatt

Egyéb referenciáink

Reklámértékesítést támogató integrált rendszer

Egy igazán kritikus üzleti alkalmazás

E.ON hibrid SharePoint konszolidáció

Átfogó nemzetközi projekt

Automatizált biztosítási folyamatok

Hatékonyság növelése RAP-val

  • 5. oldal
bottom of page