top of page

Üzleti probléma

A meglévő rendszer nem biztosította az eseti megrendelések egységes és átlátható kezelését, a folyamatok nem voltak kellően automatizáltak, és a szerepkörök közötti információáramlás is nehézkesen működött. Az alkalmazás a modern adatkezelési és jogosultságkezelési elvárásoknak nem felelt meg, valamint a rendszer kezelése, a felhasználói felület designja is korszerűsítésre szorult.


A projekt célkitűzése egy olyan modern, Microsoft Power Platform alapú alkalmazás bevezetése volt, amely egységesíti és digitalizálja az eseti megrendelések teljes életciklusát – az igénylés rögzítésétől az ajánlatkérésen és jóváhagyáson át a teljesítésigazolásig.

 


Megoldás

A modernizált új rendszer a Microsoft Power Platform eszközeire épül, amely magában foglalja a Power Apps Canvas alkalmazást és a Power Automate folyamatvezérlést. Az alkalmazás az Abesse sztenderd Power Platform sablon komponenseire épül, szignifikáns hatékonyságot és sebességet biztosítva a fejlesztés, illetve alkalmazás építés során.


A rendszer lehetővé teszi az E.ON munkatársai számára, hogy a keretszerződött szállítóktól lehívott feladatok teljes életútját átláthatóan és nyomon követhetően kezeljék. A felhasználók szerepkörök szerint differenciált hozzáférést kaptak, így az igénylők, jóváhagyók, koordinátorok, kontrollerek és adminisztrátorok mind a saját feladataikra optimalizált felületeken dolgozhatnak.


A felhasználói felületek modern, E.ON arculatot követő megjelenést kaptak. A folyamatok minden lépése auditált, az adatok SQL alapú relációs adatbázisban kerülnek tárolásra, míg a dokumentumok SharePointon kapnak helyet. A rendszer támogatja a sablonkezelést, az automatikus értesítéseket, valamint teljesítésigazolás dokumentumok generálását is.

 

Eredmények

A rendszer bevezetésével az E.ON egy rugalmasan bővíthető, modern megoldást vezetett be, amely jelentősen csökkenti a manuális adminisztrációs terheket, gyorsítja a folyamatokat, és biztosítja a transzparens működést az eseti szolgáltatások megrendelése terén. A rendszer skálázható, menedzselt platform alapú, megfelel a biztonsági és teljesítményelvárásoknak, hosszú távon is stabil, költséghatékony működést biztosít.

Iparág

Szolgáltatás

Technológia

0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés/év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés/év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

Az E.ON Digital Technology Hungary Kft. a szolgáltatásait támogató üzleti alkalmazásait folyamatosan korszerűsíti, amiben az Abesse-re is támaszkodik, mint hosszútávú partnerére. Ennek a projektnek a célja egy elavult technológián működő beszerzési workflow rendszer kiváltása volt.


0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés /

év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

E.ON beszerzési portál

MS Power Platform nagyvállalati környezetben

Egyéb referenciáink

Digitális transzformáció a Vadászkamaránál

Ügyfélélmény! Hatékonyság!

MOL folyamatainak automatizálása

RPA a hatékonyság maximalizálására

Reklámértékesítést támogató integrált rendszer

Egy igazán kritikus üzleti alkalmazás

  • 4. oldal
bottom of page