top of page

Üzleti probléma

Partnerünk termékeinek korábbi licencelési rendszerei nem voltak alkalmasak a felhőalapú előfizetéses modell támogatására. A különböző portálok és rendszerek széttagoltan működtek, nem biztosították a skálázhatóságot, a felhasználói élményt, illetve az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatok hatékony támogatását. Partnerünk stratégiai célja volt, hogy a felhasználói zökkenőmentesen átvezethetők legyenek a hagyományos örökös licencelésről a rugalmasabb, havi díjas előfizetéses konstrukciókra, miközben az értékesítési és ügyféltámogatási folyamatok is modernizálódnak.

 


Megoldás

A 2017 óta tartó közös munka fókuszában a Partnerünk szoftver licencelését és értékesítését támogató felhős rendszerek fejlesztése és üzemeltetés támogatása áll.


A projekt középpontjában a licencekezelő rendszer integrációja állt, amely a termékek értékesítési folyamatait támogatja, így olyan architektúrát terveztünk, ami a licence kezelő zökkenőmentes beillesztését tette lehetővé a meglévő üzleti és informatikai ökoszisztémába. A rendszer mikroszolgáltatásai .NET alapú backendre épülnek, a komponensek közötti kommunikáció üzenetküldés alapú. A fejlesztések során az alkalmazások CI/CD folyamatai Azure DevOps környezetben valósultak meg, az infrastruktúra kialakítása pedig Azure felhőben történt.


Kiemelt szempont volt, hogy a korábbi licencrendszerek továbbra is működjenek, így a legacy rendszerek és az új licence kezelő párhuzamosan üzemelnek. Az adatszinkronizáció eseményvezérelt módon történik, biztosítva a konzisztens működést a két rendszer között mindaddig, amíg vannak olyan felhasználók, akik még a régi licenckonstrukciókat használják.

 

Eredmények

A megvalósított megoldás részeként létrejött üzleti portálok lehetővé teszik a végfelhasználók és vállalati ügyfelek számára a licencelési és jogosultságkezelési folyamatok önkiszolgáló, átlátható és hatékony kezelését.


Partnerünk sikeresen elindította a felhőalapú előfizetéses modellre való áttérést, amelyhez az Abesse által fejlesztett rendszerek biztosítják az alapinfrastruktúrát. A licencelési és értékesítési folyamatok digitalizálása révén nőtt az ügyfél-elégedettség és csökkent az adminisztrációs teher.

Industry

Services

Technology

200+ termék

értékesítése

500+ új ügyfél

kezelése naponta

1+millió licence

napi kiszolgálása

200+ termék

értékesítése

500+ új ügyfél

kezelése naponta

1+millió licence

napi kiszolgálása

Nemzetközi piacon sikeres üzleti partnerünk iparág specifikus szoftvereket fejleszt és értékesít. Sok éves együttműködésünk részeként aktív szerepet vállaltunk az új üzleti koncepciójuknak megfelelő komplex értékesítési csatornájuk fejlesztésében.

200+ termék

értékesítése

500+ új ügyfél

kezelése naponta

1+millió licence

napi kiszolgálása

B2C értékesítési csatorna fejlesztése

120 000 ügyfél kiszolgálása világszerte

Other references

IFRS17 adatkonszolidáció egy biztosítótársaságnál

Átláthatóság és hatékonyság jegyében

Tesztelés automatizálása a wizzair.com portálon

Komplex szoftver-minőségbiztosítás

Wizz Air e-kereskedelmi portál

Dinamikus növekedés támogatása

  • Page 3
bottom of page