top of page

Üzleti probléma

A meglévő rendszer nem biztosította az eseti megrendelések egységes és átlátható kezelését, a folyamatok nem voltak kellően automatizáltak, és a szerepkörök közötti információáramlás is nehézkesen működött. Az alkalmazás a modern adatkezelési és jogosultságkezelési elvárásoknak nem felelt meg, valamint a rendszer kezelése, a felhasználói felület designja is korszerűsítésre szorult.


A projekt célkitűzése egy olyan modern, Microsoft Power Platform alapú alkalmazás bevezetése volt, amely egységesíti és digitalizálja az eseti megrendelések teljes életciklusát – az igénylés rögzítésétől az ajánlatkérésen és jóváhagyáson át a teljesítésigazolásig.

 


Megoldás

A modernizált új rendszer a Microsoft Power Platform eszközeire épül, amely magában foglalja a Power Apps Canvas alkalmazást és a Power Automate folyamatvezérlést. Az alkalmazás az Abesse sztenderd Power Platform sablon komponenseire épül, szignifikáns hatékonyságot és sebességet biztosítva a fejlesztés, illetve alkalmazás építés során.


A rendszer lehetővé teszi az E.ON munkatársai számára, hogy a keretszerződött szállítóktól lehívott feladatok teljes életútját átláthatóan és nyomon követhetően kezeljék. A felhasználók szerepkörök szerint differenciált hozzáférést kaptak, így az igénylők, jóváhagyók, koordinátorok, kontrollerek és adminisztrátorok mind a saját feladataikra optimalizált felületeken dolgozhatnak.


A felhasználói felületek modern, E.ON arculatot követő megjelenést kaptak. A folyamatok minden lépése auditált, az adatok SQL alapú relációs adatbázisban kerülnek tárolásra, míg a dokumentumok SharePointon kapnak helyet. A rendszer támogatja a sablonkezelést, az automatikus értesítéseket, valamint teljesítésigazolás dokumentumok generálását is.

 

Eredmények

A rendszer bevezetésével az E.ON egy rugalmasan bővíthető, modern megoldást vezetett be, amely jelentősen csökkenti a manuális adminisztrációs terheket, gyorsítja a folyamatokat, és biztosítja a transzparens működést az eseti szolgáltatások megrendelése terén. A rendszer skálázható, menedzselt platform alapú, megfelel a biztonsági és teljesítményelvárásoknak, hosszú távon is stabil, költséghatékony működést biztosít.

Industry

Services

Technology

0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés/év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés/év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

Az E.ON Digital Technology Hungary Kft. a szolgáltatásait támogató üzleti alkalmazásait folyamatosan korszerűsíti, amiben az Abesse-re is támaszkodik, mint hosszútávú partnerére. Ennek a projektnek a célja egy elavult technológián működő beszerzési workflow rendszer kiváltása volt.


0% amortizáció

MS által menedzselt környezet

3000+ kérés /

év

automatikus kezelése

2000 beszerzés

részleges automatizálása

E.ON beszerzési portál

MS Power Platform nagyvállalati környezetben

Other references

E.ON hibrid SharePoint konszolidáció

Átfogó nemzetközi projekt

Biotech ügyfélportál

Rapid fejlesztés COVID járvány alatt

Automatizált biztosítási folyamatok

Hatékonyság növelése RAP-val

  • Page 5
bottom of page