top of page

Üzleti probléma

Az OMVK korábban elavult, széttagolt informatikai rendszereket használt, amelyek nem biztosították az egységes és hatékony ügyintézést. A vadászjegyek kiállítása, érvényesítése, a vadászvizsgák adminisztrációja, valamint a külföldi vadászok nyilvántartása manuális és időigényes folyamatokon alapult. Ez jelentős adminisztrációs terhet rótt a szervezetre és korlátozta az adatvezérelt döntéshozatal lehetőségét.

 


Megoldás

Az első fázisban a VadON, egy felhőalapú, központosított nyilvántartási rendszer került bevezetésre, ahol elvégezhető a vadászok regisztrációja, vadászjegyük és vizsgáik adminisztrációja, a kapcsolódó fizetések és számlák kezelésével, integráltan a Billingo alkalmazással.


A későbbi fázisokban bővültek a rendszer szolgáltatásai külföldi vadászok engedélyeinek kezelésével ehhez kapcsolódóan a vadászatszervezők és vadászatra jogosultak nyilvántartásával, továbbá a vadászkutyák és vizsgáik nyilvántartásával.


Végül bevezetésre került a VadON-nal integrált, de attól független Online ügyfélszolgálati webes alkalmazás, amellyel több mint 70 000 vadász számára váltak kényelmesen elérhetővé a szervezet szolgáltatásai interneten keresztül. Az online ügyintézéshez Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás lett integrálva, SimplePay bankkártyás fizetési lehetőséggel.


Az OMVK digitális vadászjegy bevezetésével összehangoltan elkészült a Vadászkamara mobilapplikációja is. Az Android és iOS rendszereken elérhető app segítségével - elsősorban a terepi munka során a vadászati hatóság és a természetvédelmi hatóság munkájának támogatásához - a vadászjegyen szereplő QR-kódot beolvasva lekérdezhető a vadászjegy érvényessége.

 

Eredmények

Az új rendszer bevezetésével jelentősen csökkent az adminisztrációs ráfordítás, nőtt az átláthatóság és az adatbiztonság. A vadászok és vadásztársaságok számára lehetővé vált az elektronikus ügyintézés, ami gyorsabb és kényelmesebb folyamatokat eredményezett. A vezetőség pontosabb képet kap a tagok és engedélyek állapotáról, ami támogatja a stratégiai döntéshozatalt.


Ügyfélvélemény

„A munka első pillanatától fogva gördülékenyen tudtunk együtt dolgozni az Abesse csapattal. Példaértékűen nyitottak és fogékonyak voltak az általunk felvázolt problémára, amire megtalálták a körülményekhez leginkább illeszkedő megoldást.”

Bajdik Péter, OMVK elnök

Iparág

Szolgáltatás

Technológia

50% online

ügyintézés

hatékonyság növekedés

30x gyorsabbb

adminisztráció

kimagasló ügyfélélmény

70 000 vadász

e-ügyintézés

jelentős számú felhasználó

50% online

ügyintézés

hatékonyság növekedés

30x gyorsabbb

adminisztráció

kimagasló ügyfélélmény

70 000 vadász

e-ügyintézés

jelentős számú felhasználó

Ügyfelünk, az Országos Magyar Vadászkamara (OMVK), a magyar hivatásos és sportvadászok önkormányzattal rendelkező köztestülete, amely közfeladatokat és szakmai érdekképviseleti feladatokat lát el. A szervezet mintegy 70 ezer tagot képvisel, egy központi, valamint 19 területi önálló szervezeti egységből áll.

50% online

ügyintézés

hatékonyság növekedés

30x gyorsabbb

adminisztráció

ikimagasló ügyfélélmény

70 000 vadász

e-ügyintézés

jelentős számú felhasználó

Digitális transzformáció a Vadászkamaránál

Ügyfélélmény! Hatékonyság!

Egyéb referenciáink

IFRS17 adatkonszolidáció egy biztosítótársaságnál

Átláthatóság és hatékonyság jegyében

B2C értékesítési csatorna fejlesztése

120 000 ügyfél kiszolgálása világszerte

Tesztelés automatizálása a wizzair.com portálon

Komplex szoftver-minőségbiztosítás

  • 3. oldal
bottom of page