top of page
Accountant

A bérszámfejtési és humán erőforrás szolgáltatók digitalizálása

A Nexon, több mint 3,000 ügyfelet és 1,000,000 felhasználót kiszolgálva, célja, hogy kivételes humán erőforrás menedzsment megoldásokat nyújtson. Ennek elérése érdekében az Abesse-t bízták meg azzal, hogy szakértői csapatokat biztosítson a Nexon független terméke, a Nexon4 új moduljainak tervezésére, fejlesztésére és tesztelésére. A kihívás az volt, hogy javítsák a munkafolyamat képességeit, fejlesszenek ki egy testreszabható dokumentumgeneráló eszközt, és hozzanak létre több jelentést a munkaadói cégek adat-elemzésének támogatására, biztosítva az ügyfél elégedettségét.

Rapid fejlesztés egyszerűen.

A Nexon az Abesse-val együttműködve létrehozott egy átfogó kiszervezett ügyfélportált, amely kezeli a biztonsági fenyegetéskezelést, az alkalmazotti műszakelosztást és a vállalati keresési funkciókat. A portál robusztus dokumentum- és adatcserét, feladatkövetést, szerepkezelést, munkafolyamat-irányítást, valamint eset- és eseménykezelést tartalmaz, támogatva több mint 500 külső partnert. Egy e-onboarding modult is integráltak a zökkenőmentes orientációs folyamatok érdekében.

Megoldás és Megközelítés:

  • Módszertan: Agilis projektmódszertan, biztosítva a műveletek és munkakultúrák alapos koordinációját.

  • Gyors egyedi szoftverfejlesztés: Fokozta a Nexon képességét, hogy kiváló digitális csatornákat szállítson.

Kulcsfontosságú kezdeményezések:

  • Portál funkciók: Értesítések kezelése, szolgáltatási paraméterek és jelentések készítése.

  • Innováció: Egy forradalmi terméket fejlesztettek ki, átalakítva a Nexon szervezeti képességeit.

  • Jelentéskészítés: Egyedi adatvezérelt jelentési megoldásokat hoztak létre, növelve a láthatóságot.

Eredmények és Előnyök

Az Abesse javította a Nexon Nexon4 termékét a munkafolyamat-képességek fejlesztésével és egy testreszabható dokumentumgeneráló eszközzel. A szoros szoftverfejlesztési együttműködés, a rapid megközelítés alapján, biztosította a gyors alkalmazkodást és a projektcélok időbeni elérését. Az e-onboarding modul zökkenőmentessé tette az orientációt, csökkentve az integrációs időt. Az Abesse megoldásai optimalizálták a Nexon működését, csökkentették az összköltségeket és növelték az erőforrások kihasználását. A partnerség átalakította a Nexon kínálatát és szervezetét, felkészítve őket a jövőbeli sikerre kiváló digitális csatornákkal és javított teljes birtoklási költséggel.

4o

bottom of page